Saturday, April 21, 2012

tik tok tik tok



Assalamualaikum :)
Ade yang rindu tak dengan blog nie ? ehh , de laa . de nampak orang angguk to . hoho . mintak maaf yerk da lame tak update blog nie ha .
Bukan ape , mood nak menaip to da mane tah menghilang . main sorok-2 kott .
Nie pon update sebab zam da bising . tanya kenapa tak update la ape la kan . de ke patot zam kate aku suke cerita merepek kat blog aku nie ha . kuang asam punye zam -.-'


Da dua malam nie , asyik lepak at kedai mamak je dengan adik dan zam . tah sejak bile tah aku belajar minum teh tarik nie pon aku tak tahu .
Mamak punya tarikan hebad ! hahah . kan zam ? :DD
Tapi cam felling lak minum teh tarik sambil mencuci mata dengan zam . hahaahahha .
Air kosong perlu ade ehh , da minum air manis kena la de air kosong baru seimbang , sehad , ceria , *tetibe aje


Sory , saya tak makan roti canai . tak nampak ke nie , saya diet laa . hahaha . diet la sangat kan . ok , jangan percaya yang aku diet . 
aklau aku duet tak de nye aku g Uptown Danau tadi beli ayam Uncle Bob uhh . *alamak kantoi pulak
Ape lagi nak tulis nie , da lame tak update . otak aku pon da jem nie . sapu dengan roti gardenia pon sedap nie . tulis sikit-2 aje la kan . tulis panjang-2 pon bukan ade yang baca . balik-2 aku yang syok sendiri bca balik ape aku tulis nie . hahah
Ha , tadi kan i got something from my sisters . terkejut jugak kan tapi suka dan takot tok pakai . ape die ?
jeng jeng jeng .


nice and like it so muchhhh  
terima kasih akak ayu :)