Tuesday, May 1, 2012

FB FAKE !


ATTENTION !



ini adalah account FB yang PALSU !
ini bukan account saya dan saya hanya ada satu account saje . harap maklum .
Untuk pengetahuan anda lagi , saya SUDA bertudung ,
Jika ade FB gambar saya FREE HAIR itu adalah PALSU !


Manusia sentiasa ade rasa hasad dengki . 
De je yang tak puas hati , yang iri hati , yang jelous dengan kita .
Macam-2 cara nak jatuhkan kite .
Tapi sape anda untuk jatuhkan saya ? saya kuat daripada awak sangka kan wahai stalker sayang .
Ingatla , dosa dengan Allah , bole diampun dengan bertaubat tapi dosa dengan manusia kena mohon maaf .
Saya sentisa memaafkan orang yang mengaku salah dan memohon maaf dengan saya .
Sekirenya anda wahai stalker sedar kesilapan anda , segera la memohon maaf kepada saya. ingatla , mati to bile-2 masa saja . 
Terima kasih menganayai saya . Allah ito ada .