Thursday, May 17, 2012

Friends is everythingg ♥





Alhamdulillah , midterm da selesai . Fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh . lega gile laa . tak kusut da kepala nie dengan midterm nie ha . 6 paper kottt . 4 paper lak , boleh sederat hari aje -.-'
Midterm pon aku da rase cam Final Exam da . Tension die lebih kurang same je .
Sekarang nie kena bereh kan assignmnet pulak . lotihhhhhhhhhhhhhh -.-'
Tak pe , tahun nie je last . Tahun depan kena berkerjo pulak .
Da berkerjo nanti , sebuk la nak belajar balik , rindu belajar la , ape la . manusia nie kan selalu je tak puas hati pe yang dapat atau de kan :D itulah aku . kau macam to tak ? kalau macam to , serasi la kte kan :D
Ok , I'm tired now .

Jap , cam tak de kena mengena lak gambar dengan ape yang aku cerita nie . cam da karangan terpesong lak pulak nie .
Berdasarkan gambar di atas , hahaa . sekarang nie , aku lebih banyak habiskan kredit aku atau masa aku untuk dorang berdua nie ha .
Memang rapat gile la kat kolej , tak boleh berpisah , kalau duduk nak sederat aje kan :D Makan same-2 , minum milo ais same-2 , gosip sini sana same-2  , wahhhhhh .
Ok , aku sayaang korang berdua . tak lengkap rasenya tak de korang kat kolej to *malu