Tuesday, May 29, 2012

jalan2 .



Assalamualaikum and goodbye .
Haha , malas nak taip , malas nak cerita panjang lebar . semua malas laa . pe pasal pon tak tahu tapi malas maybe sebab cuaca yang agak panas . panas dan malas de kena mengena ke ? ke sebab panda aku tak de kat sini ? ehh , ape aku mengarut nie .
Semalam , Ahad 27.05.2012 . tak tahu nak buat pe . so , pergi jalan2 dekat Ulu Yam . kononye nak mandi tapi bile sampai sane tak mandi pon . mane tak nye muka da siap bermake up , sayang gile kott nak mandi pasto nak touch up balik . membazir to . membazir amalan ape ? amalan syaitan . wahhh , tahu pon . da to jangan la makan tak habis . hahahaha . booooooooooooooooooooooo

Lepas g Ulu Yam , g pulak Tasik Perdana . Gile sakan aku berjalan kelmarin . Ehh , bukan to je ehh .
Balik Tasik Perdana , makang dekat Taman Melawati , pasto Makan MCD Taman Melati , gie  Uptown , Danau Kota and balik pergi KFC Genting Klang . kuatkan kaki aku berjalan ? tak pe , naik kereta . kerete dan minyak da di sponsor :D
Boleh le katekan kite orang buat satu pusingan . masing2 da berungut sebab penad . besar kottt Tasik Perdana to , lagi besar daripada Titiwangsa tempat Mat rempit melepak to . hahaha

abaikan mulut aku to . tah pe masalah laa dengan mulot aku to -.-'


itu syah , yang selau menjadi driver kesayangan aku tok kemana saje 



hahah , drama petang . kakak yg tengah bagi nasihat pada adik . 

Nie ape ? 
terkejot gile bile zam perasan tepi batu kite orang duduk to de KATAK besar gile laaa .

Nie mybe keturunan Putera Katak nie .


i love this picture  

perot masing2 lapar . Tibe2 jumpe satay ikan yang lame gile tak makan nie .
Sedopppppppppppppppppppppp .

de cam kurus sikit tak ? hahaha
booooooooooooooooooooooooooooooo


Tak payah cakap aku yg mane la kan .

Last picture , kena la picture aku kan . haha


Gambar ke Tasik Perdana nanti aku masuk kan la ehh . entry yang lain pulak . nanti de modal sikit nak update . tak de la cerita merepek je kan .

Ehhh , kepada budak monyet , aku nak cakap sikit nie .
Lantak kau la nak haram ke ape ke pe yang kau da bagi kat aku sebab semua nie bukan aku mintak , kau yang bagi . So , janganla jadi bodo nak haramkan lak . nampak sangat kebodohan kau to . Da bagi pasto haramkan . aku tak pernah mintak pe2 daripada kau ,  Allah lebih mengetahui .
Satu lagi tak payah nak soalkan aku dengan tudung aku . lebih baik tak payah pakai tudung sebab suka permainkan perasaan org je kan ? pakai ke tak same je kan ? wahh2 , mulot kau .
Tudung aku nie duet kau ke beli ? tak pon kan . aku tutup aurat sebab Allah bukan sebab nak sorok kan peragai aku . peragai aku tak de kena mengena dengan aurat aku 
Aku da kte kan pada kau jangan terlalu mengaharap , now aku da reject kau nak kecoh pe pasai ? cube habaq pe masalah kau nie ? grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
So , listen here monkey , kau adalah manusia bodoh yang memberi tapi megharamkan .
Kau adalah manusia yang jahil pada agama sampai mgaitkan soal aurat aku .
Kau adalah manusia yang penuh dengan propaganda . Alhamdulillah , hati aku tak terbuka untuk kau .
Manuisa cam kau layak dok lam zoo . maaf laa eh ayat aku kasar sebab ayat kasar cm nie sesuai dengan orang macam kau . psal soal haram to biarlah Allah yang tentukan . maaf .