Friday, July 6, 2012

berstudy group :D




Assalamualaikum . Hey rajin saya update blog sekarang , hey rajin nye saya sekarang , rajin nye .
Ok , malas nak membebel panjang lebar benda yang merepek , sekali da merepek , berpanjang ela lak kang aku merepek .
Tadi pagi2 lagi da keluar , berstudy dengan membe . plan cam ramai sekali yang pergi berempat je . eshhhh . tak sayang aku la to :p hahaha tak pe , double date la kate kan :D study bukan main lagi , dekat Perpustakaan Negara pulak to . bajet aje kan .
Nak dekat habis cuti study week , baru sebok nak berstudy group laa , buat nota laa . eshhh . last minit baru nak kelam kabot . dari dulu da perangai macam nie, apo laa nak jadi -.-'
Terima kasih ipin sanggup bawak kereta myvi putih amek aku n zam kat wangsa maju tadi 

Business law , please be nice .
Kate nak study same , nie tak . 
sebok main game . grrrrr . eshhh si Remy Ishak nie :p

PERHATIAN ! nie bukannye aku tido ehh .
nie tengah kusyuk buat nota nie . betol tengah buat nota nie :D



Bosan gile berstudy dekat Perpustakaan Negara to . da la tak bole ketawa kuat2 , pasang lagu pon tak bole . grrrr . bosannn  *hamboi wani , bukan ke kau yang dok sebok plan study dekat situ , sekarang kau bajet pulak yerk . hahahaa
Lepas bis berstudy sampai kepetang dekat Perustakaan Negara to , ipin bawak jalan-2 dekat Taman Tasik Titiwangsa pulak . Yelahhh , abe kan tak pernah pergi lagi , membe punye pasal kan jalan aje la kat Titiwangsa to walaupon angin sedang mencemburui kan aku . bertiup dengan kencang btol , betol-2 cemburukan aku la to . fuhh , selamat sempat masok kereta sebelum hujan lebat tadi . sekarang kepala pon da pening , gara-2 si hujan :(
Hmm , pergi Titiwangsa tadi teringat kenangan . ohh , kenangan , kenangan mengusik jiwa ku terhempas . lalalalalalaalaalala .


Hai ipin Hai abe :D
Terima kasih sudi berstudy degan kami 


Ehh jap , nie first time tau kami keluar bersama2 . kawan daripada sem 3 same kelas tapi tak pernah nak bertegur laaa . tegor pon cam gitu aje .
Nak dekat bis sem ni , baru la sebok nak berkawan , beramah mesra laaa . hahaha .
tapi kalau tengok gambar semua nie rase cam da lame kawan kan ? :)
Biase la aku dan zam kan peramah dan mesra :) hahahahaa


hambooi zam and ipin .
rapatnye bukan kemain yerk :D tolong jeless yerk Pak maeon Duda . haha

Ustaz dan ustzah pilihan :D hahahaha
kemana saja , sure akan berdua .
baru rase selamat kan zam 



Terima kasih korang tok hari nie 

Walaupon penad tapi rase gembira dengan korang tadi . 
Balik2 je tadi , kaki terpijak kaca . wahhhh . memang best laa :D nak jalan pon kena jongkat jongkit , da rsse macam tinggi la pulak .  to pertanda kena duduk ruma , study ! 


Tak kesah la awak nak texting atau tak .
Tak kesah la awak nak amek tahu pasal saya ke tak .
Tak elok berharap dan menaruh harapan pada yang tak pasti .
I know , I will be ok :)