Sunday, July 8, 2012

merayap #part 1



Negaraku , 
Tanah tumpahnya darah ku .
Rakyat hidup , Bersatu dan maju .
Rahmat bahagia ,Tuhan kurniakan .
Raja kita , Selamat bertakhta .

Assalamualaikum .
Sebelum jawab salam nie , korang de tak berdiri dengan tegak bile baca lrirk lagu Negaraku ? kalau ade, wahhhh . aku tabik la . haha . semangat patriotik nie walaupon Hari Kebangsaan belum lagi . hahah
Gambar to , alaa gambar kat atas to laa comel kan ? hahaha 
Cam ne nak buat ayat permulaan nie , pendahuluan nie -.-' arghhhh .

Senang dan ringkas . Sebelum to , nak bagi tahu entry kali nie entry BERGAMBAR .
kalau rase cam tak suke , takot termuntah2 nanti , tak payah la tengok atau teruskan bacaan to . cepat tekan button pangkah to . de banyak gambar aksi ngeri di sini . sila tolong jangan muntah akibat jeles yang kami COMEL . hahaha

Ok , petang tadi keluar cam biasey menghiburkan hati yang agak lara akibat masalah semalam to .
Keluar pon dengan orang yang sama ., tak de orang yang lain . da serasi bersama , buat ape nak cari lain kan . eshh , pe aku merepek nie .
First tempat yang aku merayap Tugu Negara . kesian dekat zam yang tak pernah pergi sane , alololo , kate je penduduk KL tapi tak pernah pergi . eshhhh *bajet


Location : TUGU NEGARA 


ku titipkam gambar ku yag ngeri untuk tatapan anda sekalian . hahaha


Nak sambung ke tak ehh ?
atau nak buat entry yang lain pulak . cam tak best pulak , da syok2 usha gambar aku sambil kutuk mengutuk , lepas to boleh lak bersambung  . Oii , kau ingat nie drama ke pe ? aak ? aku nie da penad . nak menaip nye aku , bukan kau . so , lantak la nak sambung ke tak . opss .maaf terkasar bahasa.
Nantikan sambungan drama nie :D hahahaa . ok byee