Thursday, July 19, 2012

merayap #part 2

pe kes nie ?
menangis ? melalak ? meroyan ? arghhhhh .

Hei hei hei , aku tak percaya cinta . tak percaya cinta . pe hal nie ? hahaha . 
Blog nie da private berapa hari da , yeahhh . blog tak se popular mane pon . 
So , nak update merepek pon tak kesah la kan , aku jugak yang baca nanti . tak pe , aku bahagia begini , biarkan aku begini . hahaha , pe hal la dengan aku nie -.-' otak senget .
Nie pon tak boleh nak private lame sangat nie , da bising da Bie aku to . eshhhhhhhh . sayang punye pasal .

Nie nak update gambar yang keluar merayap to , hari to punye hari la da update pasal merayap #part 1 .
So , nie sambungan gambar die .

Location : Sungai Ulu Yam 



Location : Karoke Sri Rampai 



Location :  Restoran Ali Maju , Sri Rampai 

fav 
Mane die nie , tak replay pon text :/
Yes , akhirnye die replay pon text :D hahaha
#acting lebih
motif ?