Saturday, August 4, 2012

beli barang dapur :D


Assalamualaikum korang , Hai  *lambai tangan
Ehh , pe to ? nie bukan nye nak berjual beli , tawar menawar . nie bukan pasar borong yerk . ikan , ayam , sayur , bawang , sabun , beras boleh anda dapati di Econsave , Kl Festival *ala2 promoter
Cuma nak bercerita pe yang aku buat hari nie :D 
Sejujurnye aku bagi tahu yang aku masih tak tido lagi , da satu hari tak tido -.- nie dikire penyakit ke ? hmm
Tadi pagi2 ikot my mum and abah pergi beli barang dapur .
Nie part yang aku paling suka , ikot dorang pergi beli barang dapur . hahaa . suke sangat laa .
Ape pasal ? sebab kite boleh amek pe saje yang kite nak :D I'm right ?
Benda alah nie mampu membuat aku menangis .
Ohh , kejam sungguh kau wahai bawang , ape salah aku pada mu wahai bawang -.-
See , sekejap je penuh :D

Rase gembira ikot mum abah pergi beli barang dapur . walaupon tak ramai yang suka buat cm to tapi aku suka sangat . dengan cara macam to la dapat eratkan hubungan :)
Try la korang ikot , sure korang akan rase gembira macam aku rase . Sampai mati kenangan nie tak kan dilupekan wehh :')
Eshhhh . tak lame nanti , pergi beli barang dapur dengan Husband pulak . wahhhhh . tak sabar nie . sure romantik , tolak troli same2 , wahhhh  *gatai

Ha , I got something from my abah .
Hehehe . tengok , tak sia2 berbudi , berjasa pada mum abah sendiri . Bile kite ikhlas , ganjaran di dunia pon dapat dan di akhirat pon dapat :) Alhamdulillah , rezeki .
Walaupon tak seberapa tapi aku hargai sangat .
Terima Kasih abah mum 

mangsa -.-
Terlampau taksup dengan edit mengedit nie . haha