Thursday, August 30, 2012

movie SAM

Don't keep me waiting ,
Just because you know i will .

Dimulakan dengan gambar owner dulu , dan disudahi dengan Assalamualaikum .
Selsema ohh selsema . menyesak kan sungguh , buat suara yang comel nie menjadi sengau -.- sengau .sengau . argghh , menci menci menci *dalam suara sengau

Argghhhh . lupekan pasal sengau nie . sengau2 pon masih comel . cehhhhhh . puihhhhh .
Tadi lepas bis kelas , seperti yang dirancangkan kite orang mengikut plan A . Plan B dan C dilupekan . Plan A berjalan dengan lancar , tiada gangguan , tiada sebarang masalah teknikal dan akhirnye kami berjaya melakukan misi tersebot .
Arghhhhh . pe aku mengarut nie -.- puihhhhhh

Straight the point , *kalau sebot straigth , lain bunyi yang keluar -.-* bis je kelas tadi pergi Times Square , tengok movie SAM . Pada mulanya memang tak suka , tapi bile da tengok separuh jalan , not bad la movie to . tak rugi duet laaa .


LOCATION : Times Square
6/10
kawan baru , haifa
Baru la sangat kan , padahal dari sem 3 same kelas , haha -.-
maksud aku , baru rapat .
ekkkk . kenapa aku macam to -.-
salah kan kepada mamat yg tangkap pic nie .
Gambar nie sebenarnye de motif .
korang rase motif die ape ?
kualiti gambar agak @$&^%4#2
dalam wayang , nak jugak to bergambar walupon gambar tak nampak mata -.-
hahahhaa .
aku sendiri pon tergelak tengok pic nie .
terselah kehodohan aku -.-