Wednesday, September 26, 2012

5 fakta .

Buka pintu ada hantu kum kum ,
Hey and Assalamualaikum .

Buah epal buah kelapa
Tak tahu nak merepek apa .

Ah seng naik lory ,
Ok de benda nak story .

Pak abu buta mata ,
Nak cerita tentang fakta .

Makan nasi dengan pucuk paku ,
Nie fakta tentang aku .

Mak jenab Mak Zaitun ,
Sudah la penad aku nak berpantun .

Nie 5 fakta tentang aku . So , hari nie nak bocor kan sikit pasal aku pada yang tak tahu . Yang da tahu to kirenye bagus la to , da memahami aku la to kan . Ok , give me five !
    
5 Fakta tentang aku .

1. Dulu aku seorang yang free hair , pernah buat rebonding , bajet aje konon rambot lurus semulajadi . haha .Tapi Alhamdulillah , tahun nie aku da berjilbab .

2.  Masih tak mampu tok memeliki Black Berry . Kalau Blue Berry to mampu la tok dapatkankalau beli waffer dengan campur peanut butter . ekkk , lapar la pulak -.- . Harap dapat pakai BB pada tahun nie . Insya-Allah .

3. Seorang yang kuat tido . Lebih banyak menghabiskan mase dengan tido atas katil bersama bantal busuk kesayangan sahaja . Dalam sehari boleh tido selama 10jam . Dasyat . Jangan jadikan Bini kalau anda de jumpe wanita begini . hahaha . Boleh mati kelaparan de bini macam nie .

4. Tak suka melipat kain . kalau lipat kain pon akan lipat cincai boncai . Letak je atas rak almari dalam 5minit macam to kain yang dilipat akan jatuh terburai . Lepasto , angkat kain to sruh abah lipatkan . haha .Ciri-2 bakal suami yang dicari semestinya pandai melipat kain . Ade ?

5. De skype tapi da lame tak onn skype . Dulu onn pon bersebab kini skype suda lame dilupekan

Pak mat naik beca ,
Kalau tak suka tak payah baca .

Jalan-jalan jumpe Pak Lebai ,
Ok la weyy  BaiBai .