Saturday, September 8, 2012

Hepi Birthday BFF :)

" Sahabat mungkin tak selalu ada ketika kamu tengah bahagia, tapi selalu ada untukmu ketika kamu tengah terluka " 


ZAMHAFIDA BINTI A.RAHMAN
HEPI BIRTHDAY TO YOU !
8 septermber 2012 .

Tak de pe nak diberikan , sebab tengah kering nie . hohohoho . postpone la ehh nenek . So , dapat buat kan satu entry tok kau laaa . Ok la to kan . heheh . Daripada tak de langsung kan .
Hmm . tak tahu nak kate ape nie -.- Blur semacam aje nie .

Rasenye dulu lagi jiwang kott ayat aku . sekarang da besar kan , da 20 , da 20 , da 20 . tengok 3 kali aku ulang pasal 20 to . hahhaah . Da masuk umor puluhan da , Zam kau da 20 da ehh . bukan berbelas da . Da same umor da nie . Selamat datang ke alam 20-an .
So , lepas orang panggil kite ' kakak ' , kite buat lek je la ehh walaupon muka kite macam 17-an je . hahaha -.-

Dengan ini , aku NURSYAZWANIEZAINALABIDIN , ingin mengucapkan berbanyak jutaan  terima kasih sebab telah menjadi sahabat saya selama 7tahun . Sentiasa ade susa dan senang . Sentiasa de tok karoke dan bergosip . Halalkan segala2nya yang yang teramik tanpa sedari atau sedar . Aku pon mintak maaf kalau peragai aku , perkataan aku , de buat kau terasa sampai kau pendamkan . Aku mohon maaf sangat2 . Kadang2 sala kite , kite tak perasaan kan . Maafkan la sala silap aku selama 7tahun nie . 
Percayalah , kadang2 to aku bukan sengaja nak sakitkan hati kau .
Terima kasih masih bertahan dengan peragai buruk aku nie :)
Aku bangga berkawan dan bersahabat dengan kau♥ . Harap persahabatan nie berkekalan hingga ke akhir hayat . amin .

Ok , da malas nak mengarut da nie .
Nenek yang aku sayang , nenek yang masih bujang , nenek yang masih cun melecun , HEPI BIRTHDATYOU !
♥ Moga panjang umor sampai dapat cucu cicit .
♥ Dimurahkan rezeki yang halal .
♥ Diberkati Allah swt .
♥ Bahagia bersama keluarga dan bakal suami yang tersayang -.-
♥ Berjaya dalam hidup .
♥ Tak lupekan aku . hahaha