Tuesday, September 18, 2012

sepetang bersama mereka ~~~

Pewwwwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttt ,
awek cun to :D *bajet*

Assalamualaikum :D Yowwwww , sehad ke ? ekkk . asal lapar pulak memalam cam nie -.- Tak boleh jadi nie , nak update sambil berlapar nie tak boleh nie . Ini tidak adil , tidak adil bagi ku . Sat yerk nak pergi cari makanan kat dapur nie :D

To be continued . . . . . . . . . . . . . . 

After 15minutes . . . . . . . . . 

Erkkkkkk *bunyi sendawa* Alhamdulillah , kenyang suda . Dengan dua nasi impit bersama kuah kacang . Cukup la to kan , kang terlampau kenyang kang tak bole nak tido la pulak .
 
Berbalik pada tajuk to . Tadi petang lam kul 2pm cam to , cuaca panas gile kan . memang best sangat la kalau mandi sungai tapi sayang betol depan ruma aku nie parit , kalau la sungai . hari2 aku dok merendam bagaikan badak air je . Tah cam ne , impian jadi kenyataan . Zam ajak gie mandi sungai kat Jeram , so follow aje la :D

Tapi . . . . . . .  . .  . Baru je otw ke Jeram , da hujan . hmmm , spoil betol . tapi da alang2 nak sampai kan , terjun jugak laaa . Hilang kan kempunan to .


LOCATION : Jeram .

aku confuse betol -.-
kenapa air sungai nie boleh jadi air Teh Ais ? -.- '
 aku anak kampung , anak kampung .
lalalalalalalalalaal
Tiada kereta ku bawak kau jalan2 .
Ruma pon tiada , ade pon bapak punye . lalalalalalaal
Hmmm . sebenarnye , aku pelik dengan gambar nie .
Kenapa muka aku macam to ? bile zoom kan gambar to seriusly cam gambar nenek kebayan aje muka aku to , dorang cakap benda halus yg melindugi muka aku to , hmm  .
Ya Allah , takotnye aku :(


Balik dari mandi to , tak tahu nak kemana . petang pon petang lagi . Ajak syah jalan2 kat Ampang . Dulu pernah pergi dengan gemok kat Ampang sekitar tempat die duduk tok tengok monyet .

Nak pergi Zoo memey mahal la kan . So , nak tengok monyet free dengan Babi Hutan free pergi la kat  Ampang Waterfront , tak silap aku la -.-



LOCATION :  Ampang Waterfront.

With Syah .
Syah nie memang suka buat muke . hahah .
With Adik :)
De tempat golf .


Past is past .
Life must move on :)