Saturday, September 15, 2012

sepetang dikolej .

First time pakai tudung putih ke kolej :D

Assalamualaikum . eshhh . Rase lame lak tak menaip panjang2 macam nie . Mood tengah feeling jiwang nie , so tak tahu nak buat pe kan . Update la blog buruk nie .

Aku ingat aku da boleh lupekan kau tapi ternyata tak mampu . Airmata aku masih lagi menitis bile teringat kau . Aku rindu kau sangat2 PANDA :') biarlah aku pendam supaya jadi perkasam :')

Hmm . berbalik pada tajuk to , belajar pon nak habiskan . Last belajar last sem tahun nie la habis . So , amek la gambar banyak2 supaya ade kenangan bile nak di ingat balik walaupon kenangan to tersemat dalam hati . 

So , entry kali nie banyak gambar gedik aku berposing dekat Kolej . Dua hari punye gambar . Hari rabu dan hari jumaat . mals nak update hari rabu , to yang update sekali . Gambar bukan main banyak lagi nie . So , kalau rase macam pening2 jangan la tangok nanti takot terus termuntah pulak . hahahaa -.- 


LOCATION : Kolej Ypc-Itweb

SI Gadis bertudung putih :')
pakai baju kolej 
da 2tahun belajar baru pertama kali tangkap kat sini (y)
ehemmm. Zam ape nie ? :D
Tolong jelas kan semua nie , haha
tadi lain , nie lain .
Eshhh , zam zam zam :D mane satu nie ?
lepas habis belajar nie , berpisah la nanti . 
So , sad :')
Si gadis tudung hitam :D
with Hafiizi , 
cam same dengan name seseorang yang aku rindu :')
3 sekawan daripada sem 1 :)
Tak lame lagi aku dengan Zam boleh la cakap Tamil .
tak de la problem nak order air kat ane at cafe to , hahahahaaa -.-
Liverpool John Moores University :D *konon
bajet cam da bis belajar aje , haha -.--
ok to saje , bai .
Mulut boleh cakap BENCI tapi dalam hati SAYANG ,
Mulut boleh cakap TAK RINDU tapi dalam hati TERLALU RINDU ,
Mulut boleh cakap " AKU AKAN LUPAKAN KAU " Tapi dalam hati LANGSUNG tak BOLEh , 
SENYUMAN boleh Sorok KESEDIHAN tapi dalam HATI ?
MENANGIS :')