Saturday, October 27, 2012

Salam aidiladaha dan berjimba .


Assalamualaikum .
Ehhh , nampak tak to ? Gambar atas to laaa . Semangat nak raya kan , so letak laa gambar first yang berbaju kurung . Ayu gitu kan , ecececehhhhh . Opss , terpuji diri sendiri pulak .
Tak pe , sape lagi nak puji diri sendiri kalau bukan kite kan .

Da 2 hari raya aidiladha , baru nak update la kan .
Padahal da update hari Jumaat da to , tapi line lembab gile teros save kat draft .
Ni pon line ok , Alhamdulillah .
Sebelum panjang lebar aku nak bercerita nie ha .
Nak ucapkan ---> 
Selamat Hari Raya 
Aidiladha

Sukur , Alhamdulillah tadi dapat berpuasa .
Kali nie raya aidiladha tak kemana pon. Mum Abah pon tak berapa sehad .
So , lepak ruma aje laaa sambil bertweet tweet tweet .
Aku sekarang lebih suka ber tweet tweet tweet daripada berfaceboking to . Seriusly , bertweet syok gile walaupon tak ramai followers . hahaha .

Sekarang nak bercerita pasal berjimba dengan budak kelas pulak .
Pejam celik pejam celik , da nak habis belajar kan . Nanti masing2 da buat haluan sendiri . Zam pon akan ke Bangi , tinggal la aku sorang2 . Asyik kena tinggal je aku nie . menci menci menci uwaaaaaaa :'(

Ekkk , malas nak buat entry jiwang . Kang de yang sampai terlentok pulak kang .
Lepas habis kelas hari Rabu to , kite orang pergi karoke . Kat mne lagi la kan yang murah dan berbaloi , kat Redbox Lowyat . Tanye la pasal keadaan Redbox Lowyat to , semua aku tahu . bak kate Adib " wanie patot kerja kat sini je , semuanye wani nie tahu " hahahaha , betol to . Setuju !

Btw , nie first time pergi karoke dengan budak kelas .
Ingatkan aku akan malu , tapi tak . Mula2 je malu tahap monyet , lame2 terus tak segan . Siap buat konsert dengan Aifa lak to . hahaha .Bukan aku je yang tak malu , Zam pon tak malu ehh . bayangkan la Zam yang pemalu to boleh jadi tak malu , siap berduet lak to . opsss . hahahaha .

LOCATION : Kolej ypc-ItWeb
DATE : 24 October 2012
with Aifa  , suke gambar nie 
Aku nampak comel aje kan , hahahaha . buekkkkk :p
Tengokk , pakai seliper je kan . hahaa . Sempoi tak sempoi la kan .
Padahal pakai kasut pada mulanya tapi sebab kan tak selesa , agak ketat . yeahh , kasut orang kan . Terus tukar pakai seliper . ha , panjang betol aku terangkan nie .


LOCATION : RedBox Lowyat
DATE : 24 October 2012
Sungguh tragis betol dalam bilik karoke to .
Lihat , kuku kaki aku hampir patah terlanggar kasut zam ibarat kasut batu to .
Sumpah , takot gile patah . tapi selamat patah depan aje . ngeri betol -.-'
Kuku berdarah pon tak habis darah lagi , da hidung pulak buat hal . 
Ni kali kedua berdarah . first berdarah kat kolej , masok je kelas tibe2 hidung berdarah .
Lepas sembahyang asar , gie toilet and then berdarah dengan tibe2 . maybe panas kottt .
ehhh , tadi bukan aku pakai baju warna putih ke ? *tengok gambar atas tadi to*
Sejuk dalam bilik karoke to , to yang tukar baju to , macam kenal ke swether to ? pura2 tak kenal sudah la ehhh .
ehem ehemm ehemm . sakit pulak tekak nie tibe2 , hahaaha :p


Keluar je karoke to , boleh lak hujan lebat gilee kat luar . Baru plan nak makan kfc kat Sg.wang . Suka makan kfc dekat Sg.wang to , tah kenapa tah .
Tapi hujan lebat gile . satu hari lak to tak makan . terpkasa ah lepak foodcourt Lowyat dulu .
Lepas sembahyang , borak2 , ketawa2 , gosip2 , mengumpat2 ,  hujan pon berhenti . Syukur syukut syukur . 
Dapat makan kfc jugak :D

Da lame tak keluar and balik sampai malam , agak lewat jugak la balik hahahaha .
Bile balik je and tengah sedop bergolek atas katil , hidung buat hal balik . Berdarah dan berdarah lagi . Naik fed up betol . kang kurang darah kang , sape pulak la nak menderma nanti -.-'

Kesimpulanya , *da macam buat karangan da* hepi dapat berkaroke dengan budak kelas . Walaupon suara tak sedap tapi still enjoy , dapat gelak2 , dapat tengok orang to berduet , dapat rase macam mane teman membe berdating dan aku pulak berseorang ,  enjoy sangat .
Terima kasih korang 

Rase membazir pulak .
Lepas nie kalau berdarah lagi , nak tadah . boleh jugak menderma kan . hahaha .
Saya rasa saya comel :D
Tolong jangan ade yang muntah pulak ehhh . haha