Thursday, November 15, 2012

Berjimba di Genting Highlands #part 1


Assalamualaikum . Hai , saya nak update blog nie *lambai tangan*
Mood rajin menaip suda datang tapi nak cerita dan masok kan semua sekali gambar memang banyak la . kan bukan main lak korang nak scroll lak . So , ni kira part 1 laa .

Ehhh , aku da tukar link blog da . Da kali keberapa tah aku dok tukar link blog aje . hahaa . Kali nie biaq blog nie jadi private . Orang mintak link baru aku bagi :D Cehhhhhhh .

Cerita nie da lame da , khamis lepas kott tapi baru sekarang nak update . Yela kan , baru sekarang rase cam bosan je . Bile da bosan baru la sebok mencari laptotp .
Sory laptop . Saya hanya perlukan awak ketika saya bosan saje , opssss . Terlebih jujur ke ? Harap awak tak terasa yerk laptop acer :p

Pergi Genting Highlands nie tak dirancang pada awal sebenarnye . Tibe2 Ain budak kelas , ajak ikot dorang pergi Genting sebab dorang hanya pergi bertiga saja .
Pada mualnya , memang tak nak pergi . yeahh , duet bukan ade tapi disebabkan da namenye rezeki kan , tak de halangan . So aku and Zam jadi laa follow pergi Genting to . 
Sayangnye Ziza tak dapat ikot sekali . Tak pe , next time kite plan daripada awal yerk .

Da lame rasenya tak masok theme park kat Genting to , last pon time umor 18 . sekarang umo da 20 . lame jugak tak main dalam theme park outdoor to .
Pergi dulu pon , sayangnye tak dapat main semuanye sebab hujan . Kali nie pergi banyak jugak la main walaupon tak banyak masa disebabkan masa banyak dihabiskan bergambar . hahaa . Biase la kan perempuan :D

Bila jejak kaki ke Genting nie , mula macam2 kenangan timbul kat kepala nie .
Kenangan bukan mudah nak dilupakan . Makin cuba , makin kita ingat pulak kan pada kenangan to . So , buat tak tahu aje la pada kenangan yang lalu .

Lets enjoy the pictute 
One picture , one moment :)


LOCATION : Kl Sentral
DATE : 8.11.2012

Breakfast dulu .Terima kasih Aini , belanja Nasi Lemak yg superb pedas nie .
Dari kiri : Aini , Ain , Aku , Zam and Wasida .
yee , saya paling comel kan . hahaa . tolong janagn muntah disisn , tolong muntah disana ---> 
Yang depan tukang amek gambor nie adalah seorang lelaki .  Lelaki sape ehh ? ehemmm .
Lima gegurl , sorang beboy .
Sebenarnye , kite orang nak naik bus yang pukul 8.00 pagi tapi tiket da habis pulak .
Aku and Zam pulak sampai awal , bile dengan tiket bus habis kul 8.00 to , frust gile la rase --' sob sob sob
Mula la ulat tiket dok offer ini la , itu laaa .
Tapi seriusly , tambang ulat tiket nie lagi la mahal nak mampuih --'
uwaaaaaaaaaa . tiket bus de kul 11 :(
Tapi akhirnye , de tiket pada pukul 9.00pagi .
Alhamdulillah . Syukur sangat . Berbaloi rm58 untuk pargi dan balik naik bus , cable car pergi dan balik dan outdoor theme park .
ha , inila kumbang sorang yang ikot para bunga2 , Adib .
Baguih jugak Dia ade , back up bunga2 yang cun melecun nie . hahaha .
selain to , Adib jugak dipergunakan sebagai tukang amek gmbar tanpa gaji . opsss . hahaha
We'r beautiful girls ♡ ♡ 
With Ain comel 
da dalam bus .
Genting Highlands , here We comes .
 Ajak Zam besarkan mata , So nie la hasilnye . hahaa 

Esok kalau rajin , akan update part 2 di Genting Highlans pulak yerk .
Banyak kan gambar , nie pon pilih gambar yang awesome saja . Kalau nak masok semua gambar nie memang lotih laaa --' tapi kan banyak gambar aku yg syok sendiri aje :p
Dalam enfon folder de 174 gambar di Genting . wow !

Ok laaa , to je laaa ehhh . ponad . bai , Assalamualaikum again .

Ehh , jap . Salam Maal Hijrah :)