Friday, February 8, 2013

Holiday , Port Dickson (part 2)



Assalamualaikum awak :D
See , saya update lagi blog nie . Lihat la betapa rajin nye saya menaip sejak kebelakangan nie . Nie semua disebabkan awak broadband yang laju .  

Membe cakap result untuk last sem da keluar .
Awak , kite gabra nie awak . Risau saje de yang failed . Tak pasai pasai saje kena repeat paper  . Tak pernah lagi nie repeat paper woiii .
1 paper nak repeat RM50 . Duet lagi lak to . 
Ekkk , nak masuk tandas kat KLCC to pon ada yang kena cas RM2 kan .
Risua , gabra , cuak , tak tenteram dok memikir result nie . 
Mengikut firasat nujum mak belalang saya la , saya ada failed dan yang failed itu subject Finance :(
Ohhhhhh  . No no no !
Harap nie hanya perasaan saja . Amin .

*tadah tangan* Ya Allah , Ya Rahman , Ya Rahim .
Kuatkan la semangat aku . Kalau itu yang aku mampu buat , kalau itu usaha aku , aku pasrah dengan ketentuan Mu . Amin .

Lupekan seketika .
Take a five minutes with kitkat .
Ekk . sekarang kitkat beli sendiri saja . Dulu ada la orang belikan , sekarang . hmmmm .



Kalau tengok pada gambar di atas nie , sure tahu kan aku nak update ape nie .
Nak update hari kedua di PD . Time pagi sampai la ke petang . 
Nie pon aku dok pilih gambar yang mane ok , kalau letak semua . Aishemen , naik lenguh la nanti nak scroll bar to .

Part 1 aku da update da baru baru nie .
Kalau tak tengok boleh la tengok dekat Part 1

Sebelum tu , nak habaq sini yerk .
Banyak sangat gambar dalam entry kali nie . Sekali lagi saya ulang , banyak gambar yerk kali nie akak dan abang sekalian .



LOCATION : Port Dickson
DATE : 12 Jan 2013
( part 2 )


 Bilik saya dan Zam berdepan dengan kolam renang .
Cuci mata aje tengok orang mandi :D
Bangun pukul 11 lebih ,  siap2 . 
Nak tahu ? aku la paling lambat bangun :D haha
Ha , ini Ipin yerk aka ketua dalam event ke PD nie .



Bangun pon da agak lewat , so perot pon da mintak makan .
Lepas semua da siap , pergi lunch dekat Teluk Kemang .

 pergi Teluk Kemang . Jejalan , Lunch and bergambor .
makang NasiAyam .
 lepas je makan , terus bergambor .
 Harap maklum mereka berdua nie da berpunya yerk . Sekian .
yang kiri to tanya la sendiri yerk ,  yang kanan da berpunya juga .
With Hasif yang suka menakot2 kan aku dengan cerita hantu --'
 Kami semua 
tengah panas , dapat pulak beli slurpee .
Perhhhh . memang lega tekak nie .



Balik dari Teluk Kemang , dorang semua nak mandi laut tapi tak semua laa .
Aku memang tak mandi laut sebab awal2 lagi da janji dengan abah tak kan mandi laut . Berbahaya .
Yelaaa , aku bukan nya pandai berenang pon . huhuh
Zam pon tak mandi laut jugak , cakap BFF . haha

Aku , Zam , Adib , Ipin and Intan cuma jejalan tepi pantai .
Yang lain dok mandi laut .
Tangkap gambar , main pasir , main tepi2 laut . Haha . bajet gedik laa katekan .

 Nindia pasangan bahagia :D
I'm here again .
But without you . alone .
I wish you here with me again .



Itu saja la setakat hari kedua nie .
Tapi nie belum masuk malam lagi yerk . Nanti part malam saya update lain kali la yerk .
Nak pergi kolej pagi nanti nak tengok result , berdebar2 nie . doakan saya yerk .
Assalamualaikum awak :)




To my dear ex, sepandai-pandai awak tinggalkan saya. Akhirnya awak juga akan ditinggalkan. 
Sincerely: Orang yang awak pernah tinggalkan.