Thursday, March 21, 2013




Assalamualaikum . Lamenya tak update blog nie , baru balik daripada Pahang . 
Nanti kite update pasal pergi Pahang yerk u'alls .

Hmmm . Ape erk nak cerita nie ha .
Minggu depan , akhir bulan 3 nanti Achik kawin . Da kawin da Achik aku tu . Padahal , dulu sekolah die yang selalu back up aku daripada kena kacau . Da bakal jadi suami orang kau eh Achik .
Bulan 2 hari tu , akak tunang . Nie Achik lak kawin , Tahun 2013 nie , sungguh bz keluarga saya .

Jumaat nie , terpaksa repeat paper Finance sekali lagi :(
Kenapa la paper finance nie menghantui hidup aku je , last sem baru jadi cam gini . Letih da nak repeat paper nie , kalau fail da takleh convo :( Sedihhhhhh .
Harap kali nie tak kan lagi da fail , doakan saya yerk .
Saya nak convo tahun nie jugaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk .


Hmm . BB saya buat hal . Tetibe takleh on .
Bateri low sampai terpadam , bile cas and nak on kan balik tak boleh boleh .
Selalu tak cam gitu . Cas pon da berjam jam tapi still tak leh on . Tak tak tahu ape masalah BB nie nak merajok segala bagai , hempok jugak kang .

Da 2 hari tak pakai enfon . Ada pape contact no ayah saya aje la yerk . hehehehe .
Bile time single tak pakai enfon nie , cam tak kesah sangat pon ade . Yelaaa , bukan ade sape nak rindukan pon , bukan ada sapa nak kesahkan .

Tak de la tak kesah sangat , ada jugak kesah sebab kesah BB tu tertibe rosak . Entah ape sebab , nak kate jatuh idak pulak . Ape la masalahnya . Nak hantar kedai , duet lagi tu .
Tahu tak yang aku sengkek tahap cipan nie . So dengan ini , biarkan aje la dulu .
Mane la tahu boleh baik dengan sendirinye kan , hahahaha .


 Tentang Dirimu - Roman

Diriku bagi dirimu seperti asing
Tak berguna tak membahagia
Padamu hanyalah beban

Tuhan tahu apa yang terjadi
Antara kau dan aku

Chorus:
Kau takkan tahu apa hatiku
Yang selalu derita kernamu
Dan kau takkan rasa apa yang ku rasa
Semenjak kau hadir hidupku
Sering saja untukmu tentang dirimu
Tak pernah untukku


Mereka lihat masih lagi aku
Menantikan mu
Yang aku tak tersedar lagi dengan sikapmu terhadapku
Namun aku sebenarnya aku tak seperti yang kau tahu