Monday, March 25, 2013

BFF ♥



Assalamualaikum , tak jawab dosa , kalau jawab dapat pahala . So , pilih yang mane awak nak :)
Alhamdulillah , selesai jawab paper finance . Kali nie rase aku la , paper finance tu tak susah macam sebelum nie , lagi pon siap ade tips lagi . So , tak menakutkan la .
Harap kali nie lulus la yerk . amin .

lagi 5 hari je tinggal Achik nak nikah . Hmm . lepas nie tak leh da nak ajak Achik pergi Uptown da , takleh kuaq berdua da , takleh pau beli cover enfon , takleh suruh amek kan nasi time aku demam , uwaaaaaa :(
Sure la die dok berkepit aje dengan isteri die kan :/

Ma lak makin bz , hari hari dok cerita , dok borak pasal Achik nak kawin nie . Topik yang sama aje setiap hari . Baju Ma ok tak , nanti time nikah baju ape yerk nak pakai , macam macam Ma aku nie . Gembira nak dapat menantu lagi la tu .
Nie sekarang dok paksa aku cari tudung aku tok pakai Achik kawin nanti , orang da cakap pakai je la ape yang ade tapi taknak . Tetap gak suruh . Ishhhhhh . Aku kalau bab mencari tudung nie memang payah , payah nak berkenan .

Hmm . de something yang agak pelik kat FB aku sejak dua menjak nie .
Nanti aku update pasal ape .


LOCATION : Wangsa Walk
DATE : 22 Mac 2013



Terima kasih sesangat pada Zam yang sudi teman . Sejam setengah menunggu , hehehe . Maaf menyusahkan kau Zam , macam tak boleh je kan jawab sensorang , gedik je nak orang temankan . hahaha .

Lepastu , sudi belanja makan Ayam Penyet lak tu . Belanja macam macam la . Ha , dengan T-shirt kat Uptown tu sekali . 
Nie pon tangkap gambar gune enfon BB Zam . Pastu paksa lak Zam hantar gambar tu . Yelaaa , BB kitekan masok hospital , 2 minggu lak tu . Rinduuuuuuuuuuuuuuuuuu BB :')

Terima kasih Zam masuk kan pic semua nie . Kalau ang tak doq masuk kan , memang tak update la blog nie ha . Cari modal nak update pon bukan kemain susah lagi . huhuhu

Ha , sape kate Zam kedekut ? zape kate ? Meh sini , nak guntung telinga tu . 
Memandai aje cakap Zam cm tu . Zam mane ade kedekut laaa . Zam baik hati k .Sekali lagi ulang , Zam baik hati oraittt . Bukan statement nak bodek tapi kenyataan .
Terima kasih sangat sangat kawan ♥ ♥ 



" Diadulu saya pergi kemana2 tak penah terbayang kan awk tapi sampai satu tahap , awk selalu muncul dalam igatan saya dan akan selalu akan buat saya tersenyum bila igt sbb kenangan paling indah ngan awak ."
" AkuPernah ada rasa cinta antara kita , Kini tinggal kenangan "