Friday, April 26, 2013

Berjimba di Genting ♥





Hepi Birthday
Adik ke-18th
22april 




Assalamualaikum . Salam jumaat pada semua yerk .
Baca tak tweet tweet saya ? kenapa macam bengang kat someone aje kan . Memang tengah bengang kat seorang makhluk Allah nie . Tak perlu cakap sape kan . Kang sentap kang ape pulak die buat . Tak pasal terjun bangunan pulak nanti . Haha . Kat twitter da unfollow aku da , sentap pasal tweet aku la tu . AAK ?

Aku cuma tak boleh tengok kau macam ni .
Sebab kau dulu tak macam ni . Rase bersalah sesangat sebab berpihak pada die yang buat kau makan hati tapi apa boleh buat kau pon da sayangkan die walaupon kau tak pernah cakap pada aku .
Sikap , peragai , tingkah laku kau , aku tahu yang kau memang sayangkan dia .
Tapi tolong , jaga perasaan kau jugak jangan sebok jaga perasaan orang lain sampai kau makan hati tak makan lauk pulak . 

Biarla orang nak kate aku over ke , menyebok dalam hal kau ke , biarla . Mulot orang kite mane boleh tutupkan . Lain la mulut jamban tu , lepas habis membuang boleh la kite tutup and flash . Haha .

Hmm . nie sebenarnya nak update pasal pergi Genting time birthday adik tu .
Thanks a lot to adik , Syah and Zam .
Kali nie pergi Genting , semua benda lasak aku main . Gara gara dipaksa oleh Syah , so main jugak la . Time tu pon keberanian datang . Sampai tak percaya la boleh main itu ini .

Agak kurang bergambar sebab sebok sangat nak main itu ini .
Kali nie pergi enjoy gile :D




LOCATION : Genting Highlands
DATE : 22 April 2013


 The end ~ ~ ~ ~


Malam tu , balik daripada Genting kite orang pergi Titiwangsa . Syah buat suprise beli kek untuk adik . Dengan penat penat pon still jugak la buat suprise untuk adik sorang nie .
Kualiiti gambar langsung KO laaaaa . Tengok la gambar atas nie ha .

Sekali lagi , hepi birthday adik , always loveyou 
Nanti birthday kite , kite nak pergi PD boleh tak ? boleh la boleh la boleh laaa .





Semalam pergi Kampung Baru , Wan open table . Tah ape mimpi tah Wan nie nak belanja . So , pergi aje laaa . 
Terima kasih Wan belanja makan :)