Sunday, November 17, 2013

Disaat sendiri..



Bila disaat sendiri....
Mula la kenangan kenangan yang manis atau pahit akan terbayang bayang..

Bila disaat sendiri....
Air mata entah kenapa jadi mudah untuk menitis....

Bila disaat sendiri....
Rasa rindu yang teramat tapi sengsara kerana rindu yang terpaksa dipendam.
Pendam entah sampai bila...
Bukan aku tak cuba untuk meluahkan tapi sudah cuma jawapan atau rekreasi nya hanya la biasa saja.
Jadi, biarla aku pendam rindu ni..

Kau tahu kan apa rasa bila kau rindukan seseroang dan kau terpaksa pendam rindu kau tu..
Kau tahu kan macam mane rasa nya?
Ingin saja kau luahkan. berterus terang tapi bila kau pikir balik ape gune kau luahkan atau terus terang kalau hanya kekecewaan kau dapat..
Dan itulaa aku rasa..

Sedaya upaya aku cuba jaohkan diri..
Sedaya upaya aku menyibuk kan diri agar rindu ni tidak lagi terasa
Tapi.....

Bila aku sendiri...
Entah kenapa rasa rindu bertambah tambah lagi..

Kau...
Aku rindu kita yang dulu...

Pejam la mata kau, tanya pada diri kau.
Tak rindu kau pada kenangan kita? Pada kita yang dulu?
Semoga rasa rindu tu ada walaupon hanya sedikit...

Dan sekarang aku sendiri,
sendiri menaip...

Entah kenapa ingin saja aku Text/Whatsapp/ Wechat kau..
Untuk nyatakan betapa aku rindukan kau..

Tapi biarlah..
Aku tahu aku da terlambat..

Dan aku pasti kau sedang berbahagia..
Walaupon bukan dengan aku..

Harap kau bahagia..