Sunday, March 11, 2012

game FB :)




Assalamualaikum and hello .
Selamat tinggal and gudbyeee. ececehhhh .
Hari nie , saat nie , pada jam nie aku nak share something pada korang . Share pasal game kat FB yang berlambak to .
So , kadang-2 to aku online FB bukan nak IM , nak walling sana walling sini , nak stalker sana sini , nak usha sana sini . eeeiiiii . ito bukan aku la k . orang IM aku pon , aku tak balas tapi de masa aku balas kan kan . sombong sungguh kan aku nie .
Bukan tak nak balas tapi malas nak melayan , takot melarat . tolong la memahami -.-' da serik berkenalan dengan orang kat dalam FB nie . yang da lepas to , biarkan la lepas . i don't want banana fruit two times again and again .
ok ok , da jaoh da to . Berbalik pada sambungan game td to , de game kat FB nie tak de la aku bosankan dan tak de la nak mengatal tak tentu hala .
Kadang-2 to terlampau tasup main game sampai sanggup tidur lambat , hikhok . mane tak nye , game-2 nie betol-2 ikot mase kott . grrr . geram nak tunggu . pasto esoknye kena membebel dengan Pemaisuri ruma nie ha , bangun lambat la , tidur lambat la , ape laaa kan . dengor aje lor .
Nak tahu aku suka mengame ape kat FB ? jeng jeng jeng .


1 . nie game CastleVille .
game nie aku baru gak main , agak syok sebab kite bina kingdom kita .

2 . game Fashion Designer .
 dulu penah bercita-2 nak jadi fashion designer tapi hampeh -.-'.
.
 3. Airport City .
berangan nak jadi pramugari la pulak , hahha .

4. nie pon syokk Zombie Island .
nie baru je start main tapi main game nie memakan masa yang agak lame -.-'

5. nie pulak game Empire & Alliens .
aku tak main game nie , tapi orang banyak hantar request game nie , so , aku pon termain la game nie .

6. game UNO nie aku suka :)
selalunye aku main gune kad aje sekarangkan dah moden kan, tak payah ajak adik main kad pasto bile adik kau menang aje , mesti aku kate die main tipu . tak nak kalah punye pasal :p

7.  nie game cari mencari Hidden Chronicles .
tak berapa best sebab mata aku rabun susa nak mencari  , ade mase aje aku main benda nie .

To la antara game yang aku rase syok la jugak kan .
Tapi masih banyak lagi kan game dekat FB to , macam-2 game ade kan .
korang pulak suka main game ape je kat FB ? share la sikit . mane la tahu aku pon leh main gak kan -.-
so , tak semestinye dekat FB to nak cari kawan aje , sometimes we can learn new things and can learn new games , huhuh :)