Thursday, March 29, 2012

sot set sot set


Assalamualaikum korang :)
Da berhabuk da blog aku nie , eshhh . kesiaa betol . tak larat nak update , kelas dan jadual sem 6 kali nie padat dan sedat sangat . rase tak cukup rehat aje .
Lagi pon sekarang da suka tido awal , pukul 10 da tido . awal kan ? tak tahu ape pasal , hobi tido lambat dulu to tah kemana tah menghilang , sekarang nie kul 9 cam to da mengantok . online pon da tak lame . setengah jam aje online . bagus kan . suka perubahan yang baru nie , bangun apgi aje mesti segor :D
Nie update cerita merepek nie pon sebab zam bising tanye tak update blog ke wani oiii . so , to yang update merepek nie ha . da la da 2 minggu selsema . kalau selsema mesti lama ah gua cakap sama lu . sot set sot set aje hidung nie . 
Hmmmm . tak de topik nie nak bercerita , tak tahu nak bercerita ape , mata da mula mengantok , ayat pon da mula bertabur , ejaan pon da tunggang terbalik . aduyaai -.-'

pipi yang da mula tembam dan membesar .

Pe lagi nie nak tulis nie , baca balik ape aku tulis nie cam tah ape tah aku merepek kan . 
Nak dekat seminggu aku pakai tudung g kolej , Alahmdulillah :)
Panas to memang panas sebab berbelit , berpin , berinner , bercardigan , ber dan ber ber la kan tapi rasa cam selesa yang teramat sangat bertudung nie . rase cam , eshhh susa nak cakap . walaupon panas cm mane pon , lagi selesa pakai tudung masa panas :)
Aku doakan yang free hair to ikot la jejak aku nie bertudung sebab mati to bile2 mase aje :)
Sediakan payung sebelum hujan kan , so sediakan la amalan sebelum mati . heheh . da cam usatazah la pulak :D

motif ?
hausnyeeeeeeeeeeeeee .

Tapi to kehendak masing-2 . terpulang la pada korang k :)
De mase aku cerita la kenapa aku nie bertudung . sebab ape aku bertudung . bile free , aku cerita la ehh :)
wait and wait yerk sayang sayang ku oiii .
Time to sleeping , goodnite , bubyee