Sunday, March 25, 2012

the moment :)




Assalamualaikum :DD
Hey korang , da tidur dibuai mimipi da ?
Penad gile berjalan dijalan TAR tadi , dengan panasnye lagi , orang ramai , sesak gile laa .
Naik rimas la dengan kesesakan orang tapi kat situ je la nak jumpe tudung-2 mura kan .
Pusing sana sini nak cari tudung , last-2 beli 3 je sebab da terlalu penad dan tak tahan dengan kesesakan orang yang sebuk juga nak beli tudung -.-'
Lagi pon kesian at abah n mum aku , ikot aku jalan-2 . sorry mak abah menyusahkan .
Tapi rase bahgia yang tak terkata bile mum abah family dan ehem-2 aku sokong aku untuk bertudung . siap belikan dan bawak aku g jalan TAR pulak . i love them so muchhhh ! 
Kenangan yang aku tak kan lupekan 
Isnin kelas da start , eshhh . da mula la kena awal bangun tapi tak pe sebab pergi terapi lagi la bangun awal . terapi aku lak kena buat petang lepas balik kelas . jadual penuh dan sedat yang teramat !
Da tak dapat sarapan pagi-2 dengan mum abah lagi :') hukhuhku rindu la cam nie bubur Mr.Tan :(
Aku nie memang failed kalau bercerita dengan menaip .
Bile baca balik , ayat cam budak-2 sekolah rendah aje . Malas nak taip panjang-2 .

Hari to pergi Popular Wangsa Walk , habiskan baucer buku yang tinggal lagi RM50 .
mouse computer to abah aku yang amek :)

hari nie kite buat shawl style hijab :D
AWAS ! jangan gunekan style cam nie ketika wakto panas, anda akan berpeluh dan rimas .

Sekarang da suka gile minum air mineral :)

Dapat beli nie aje laa .
yang merah hati my mum belikan , yang lain duet abah 

nie abah belikan , terima kasih sangat-2 abah .
sayanggggggggggg abah 

bile de niat baik , buat benda baik orang pon suka kan . siap belikan lagi tanpa mintak .
terima kasih untk segala sokongan nie 

aku suka gambar DP FB aku nie :D
ok bubye .