Friday, June 1, 2012

jalan2 #part 2



Dimulakan dengan Bismillah :)
Dan diikuti dengan gambar TUAN blog nie , amek berkat dulu . haha


Assalamulaikum , jawab salam bagi yang beragama islam . bukan melulu nak tengok gambar aje . eshhh . nie la budak zaman sekarang nie -.-'
Walaupon penad gile , tapi still gak nak update blog buruk aku nie . tak pe , sok tak de kelas boleh membuta sepuasnye kan .
Ohhh , tadi aku merayap dari pagi sampai ke malam laa . Dari pergi kolej laa , malam baru nak balik ruma . Ok , penad tapi berbaloi . Puas dapat karoke 3 jam , dapat beli baju , beli beg , beli kasut . Duet pon banyak la habis kan . lepas nie duduk ruma tengok tv dan makan biskut kering aje laaa . haha .
Rase da mula kering , say at me PADAN MUKA ! hahah . tak pe , janji dapat puaskan diri sendiri .

Hari to de cerita pasal jalan2 kan , ala jalan2 kat Ulu Yam to , nie entry die ---> jalan2 .
Kirenya nie sambungan gambar dari jalan2 to tapi kali nie kat Tasik Perdana . tak banyak mane pon gambar nie .
Tasik Perdana nie , tempat fav aku jugak , walaupon besar dan cukup memenatkan untuk pusing sekeliling tapi permandangan cukup cantik laaaa . Besar pon besar  . Try la korang mane yang tak pernah pergi to , tak payah la buang masa cuci mata sambil buat dosa ringan tengok orang kat Pavi yang tak cukup kain to . hahahah . hamboii , mulot aku . hahahaha . argghhh . malas nak menaip , tengok je la gambar .

Ok , amek berkat balik .
Argghhh blog aku . lantak la nak letak gambar aku banyak mne pon kan .







hai , saya nur syazwani zainal abidin  , 
awak lak ? :D




candid !


disudahi dengan gambar aku jugak .
arghhhh ! peduli ape aku . blog aku laaa ! bukan blog kau laaa .


Seriusly , penad gile berjalan tadi . mane tak nye cari kasut dan macam cari calon BF aje . da jumpe tapi tak berkenan pulak . Banyak pilihan tapi kena pilih yang bersesuaian . jangan membeli kerana paras rupa , biar la selesa memakainya . cehhhh , tengokkkkk . da macam nak cari calon BF aje kan ? hahaha .
Gambar tak de pon , lupe nak bwak camera sony ericson zaman kuno to . Tangkap guna enfon pon camera tak de flash . tangkap pon tak banyak , eshhhh . bile la nak pakai camera canon zaman moden to . hukuhk





ok byeee  

p/s : lagu blog da bertukar , tah kenapa sejak nie asyik ase nak jiwang + rase sedih aje , hmmmm . ilove that song .