Saturday, June 9, 2012

sehari lagi :)



Assalamualaikum :)
Sehari lagi da nak masuk 20 tahun da . aiyooyooooo . Gua suda jadi kakak kepada zam dan zam still lagi memegang awards 19 . jelesss -.-'
Tak pe , lepas nie orang nak panggil KAKAK pon da tak kesah sebab dah pegang awards umor puluhan , hai adik-2 , panggil saya KAKAK wanie . saya ulang sekali lagi panggil saya KAKAK wanie . grrrr .
Tak kesah la kan , umor pon makin meningkat , tapi peragai still cam budak2 jugak . eshhhh . pe gua kesah ? panda gua pon tak kesah dengan peragai gua . hahahaha . booooooooooooooooooooooooo .

Panda , kite rindu awakkkk 
Tak lame lagi you nak balik Ipoh da . eshhhh . tinggal la i sorang-2 kat sini kan . aiyoyoyoyo . sunyi la aku kat sini nanti . Ok , malas nak ngis segala bagai nie kan . relex suda .
Pe gune de Facebooking , pe gune de enfon , pe gune de kredit . Ipoh dengan KL ape la jaoh sangat kan . tapi kite rinddddddddddddddddddddddddduuuuuuuuuuuuu :'(



Hepi birthday to me ,
Hepi Birthday to me , to me NOt you .
hahahaa  :D