Friday, June 15, 2012

my birthday #part 1




fuhhhhhhhhh .
alalalaa , dua lilin aje :( dua lilin so 20 la ? puihhh.

Assalamualaikum .tok tok , de sape2 ke kat ruma to ? saya datang nak bersihkan ruma yang berhabuk nie . hahaha . So sorry my blog , lame gile tak update and menaip laaa . 
Bz memanjang , asyik keluar dan balik lambat aje laa . to yang sekarang nie asyik penad dan malas gile walawey . Da rase cam orang yg sebok bekerja nak menyara suami and anak kat ruma la pulak . hahaha

Tak kesahla kan , walaupon penad , asyik keluar aje , tapi hidup to makin bahgia dengan ade nye Panda . sekarang nie update atau cerita la pasal birthday aku ahad lepas to . tengokkkkkkkkkkkk . baru sekarang nak cerita . ceriata da lapuk baru nak cerita , tak pe . yang baca pon aku aje bukan sape pon kan . hahahaa .

Birthday aku 10 jun , ahad . sabto 9 jun to da keluar da . g mandi sungai kat Ulu yam to . cam biasey la kan dengan bodayguard2 aku , malas nla nak menaip , bercerita . Dah macam buat karangan la pulak rase nie -.-' So , nie cerita 9 jun ehh . 10 jun nanti aku update laa :D






Habis aje mandi Ulu yam , karoke cam biasey la kan . Tak sah dengan dorang nie kalau tak berkaroke . Sekarang nie tabiat suka karoke da ade balik .
Weyyyyyyyyyyyy . duet aku d abis gara2 karoke nie . korang tahu tak ? grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr . Nasi da jadi bubur , tak pe nnti karoke lagi tunggu Syah balik Malaysia :D hahahaha 

Bis karoke , lepak Ali maju . ingat kali nie tak dapat kek . tapi de someone yang baik hati la jugak kan sudi membelikan kek aku , Basri :) kawan kepada si syah nie . orang da bagi , ape la amek aje la kan :D
Sebenanrnye , agak terkejut gak dapat kek nie . yeahh , tengah sebok lepak nak makan roti sardin boelh lak si Basri nie datang bawak kek . alolololololo .. kite malu la awakk *dengan nada gedik . hahaa



ito la si Basri di belakanng aku yang baik hati :D hahah

ehh , mamak nie . sebok jugak nak bergambar . eshhhhh .
Blog aku tak popular mane la nak sebok masuk jugak -.-'

tenkiu to Basri , Syah , Adik dan Zam 
9 jun 2012




p/s : sok aku nak ke Kelantan dengan family , de kenduri kahwin . First time nak g Kelantan nie :D Doakan perjalanan family aku selamat sampai . amin . ehh , Panda  , missyou awak la cam nie bie :(