Wednesday, June 20, 2012

shopping ::D


Assalamualaikum . jawab salam to , kan da dapat pahala :)
Hari nie tah pe rajin sangat nie , dua story aku update sekali laaa . tadi update My Birthday #part 2 , rajin gile aku menaip hari nie . sekarang update pasal shopping nie pulak . wahhhhhh . rajin gile aku menaip hari nie . 
Rajin itukan bagus :D hahahahahahahaaha
Sekarang nie , duet da makin kering . hari to dapat duet , bukan main shopping aku and zam . beli nie , beli to . eshhhhh .
Duet makan kering tapi badan tak kering2 lagi . tengok zam to , duet makin kering , badan pon kering , baru orang percaya tengah sengkek :D hahahaha *sory zam 
Pantang betol dapat duet , de je yang nak belikan zam .
Sekarang da kering , padan muka aku la kan . time de duet , wahhhh da cam ornag kaya aje , tengok je lawa sikit nak beli , tengok je tertarik teros amek , tengok je comel terus amek . 
sekarang . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Elehhhhh , bukan selalu pon aku shopping nie . de mase aje ok . aku bukan kaki shopping la weyhh . bukan bukan bukan . arggghhhhh . tolong la percaya kata ku nie .
Shopping nie sebenarnya da lame , tapi tak update lagi laa sebab segan . Yeahhhh , tak kan baru beli terus nak masuk blog , cam nak belagak pulak . eshhh . tak baik to .
So , to yang update sekarang nie. baju yang di beli pon da pakai banyak kali da . da tak terasa baju baru da :D ahahaha

nie perfume + eyeliner yang saya suka

Kl Festival City .

Jaya Jusco , d & d

Sungei Wang .

Sungei Wang .

Times Square ,

Times Square .

Times Square .
paling banyak yang aku beli , nie antara yang aku rase berbaloi baloi la  

Times Square .

Time Square .

Uptown Danau Kota .

Uptown Danau Kota .

Da rase cam blogshop la pulak .
Mintak maaf nie bukan tok dijual yerk . nie hanyar la pameran sahaja . harap maklum yerk . hahahah . ececehhhh . cam la de yang nak beli kan , perasaan sungguh aku nie ;p
Kebanyakan ape yang aku beli nie , zam pon beli sama jugak . de sama corak , de same warna , de lain warna , de lain corak tapi same laa . kate BFF hahahaha .


 I'm cute and i know it hahaha