Saturday, August 11, 2012

Ginger ^my pet

Hai , nama saya ginger . 
saya kucing betina yang sangat comel dan awesome :D
mood tak de nie -.-
sebok Tuan aku nak tangkap gambar jugak *gambar baru amek

Assalamualaikum :D tengok to tengok to . 
Kite de kucinggg , kucing kite comel . kite sayang kucing kite . Eshhh . sal ayat gedik gile nie -.-
Cam orang lain jugak , aku pon de jugak binatang perliharaan .
Pernah jugak bela hemster , tapi tak kekal lame . Tah macam mane bole bela kucing . Padahal dulu aku nie penakot dengan kucing .
Da de depan mata , comel pulak to . Terus hilang rase takot .
Now Ginger da dua tahun lebih dengan aku dan masih dara lagi ok :D
Ginger pon pakai contact lens jugak yerk .
Mane tak tumpah kuah kalau tak ke nasi . Like mum , Like daughter :D

Sepanjang bela ginger nie tak de la susa mane .
Sebab ginger nie baik , die tak suke kencing atau berak merata2 laaa . Kalau bawak jalan pon no hal laa .
Pernah bawak ginger nie ke Kelantan , die duduk je dalam sangkar die . Baik sungguh laa :D
Tapi ginger nie pelik sikit sebab ginger nie suka makan coklat .
Kalau sape2 je makan coklat , sure die akan datang . Pasto mula la manje2 padahal garang nak mampus -.- pandai sungguh la bab acting nie .
Hanya coklat yang agak mahal aje si ginger nie bedal .
Memilih -.-
aku sayang ginger cam sayang anak aku .
walaupon ginger nie tak de bapak , so sad :')
de sape2 sudi jadi bapak ginger ? anyone ? huhuh