Friday, August 10, 2012

minah perasan -.-

Sape bilang gadis melayau tak menawan ha ?
nie menawan ape nie haha -.-

Assalamualaikum :) hai hai hai *goyang kepala sikit , biaq pening hilang
Arggghhhhhh , lapar sangat nie :'( da berapa hari tak selera nak makan , kalau boleh kurus tak pe jugak , nie same aje . eshhhhh .
Sekarang lepas bis kelas aje , suke snap picture dengan si tiang lampu nie *ops
Entry nie penuh dengan gambar . penuh dengan gambar . tak suke jangan tengok , kalau nak tambah dosa tengok la sambil dok ngumpat yerk .
ha ? ayu tak ayu tak ?
nie la si tiang lampu saya , haha -.-
kualiti enfon c3 yang low . ohh no !
disini ternampak jelas yang zam to tinggi daripada aku -.-
dan disin pulak ternampak yang zam cube konker camera aku -.-
fav pic
mule2 minah nie tak nak senyum , aku pulak baru nak start senyum to ,
tengokkkk .
aku punye la kemain lebar senyum , si minah to boleh senyum sinis . tak aci -.-
Due2 da senyum tapi tak comel pulak -,-
ha , nie baru comel :D
due2 tersenyum lebar laaaa 
ehhh zam , tegnok mamat to .
comel kan kan kan :D hahaha
caption ? 
saya tahu saya ayu :D bajet -.-
ohh , demam :(