Saturday, October 6, 2012

movie time !


Assalamualaikum .
Hati sakit , hati da cukup parah kali nie . Nugget di goreng dan masih panas , kini sejuk akibat tak lalu makan . Hati sakit , hati parah .

Kesian nugget , dibiarkan begitu saja . Tadi beria2 goreng untuk mengisi perot yang kosong .
Kini nugget yang jadi mangsa .

Hati sakit , hati parah , hati terluka .
Biarlah hati jugak tahu kenapa sakit begini . Yeahhhh , biarkan semua ini .

Ehhh , kenapa nak berjiwang karat pulak nie . 
Buang masa semua nie . buang masa , letuh , bosan , fedup .

Lupekan lupekan lupekan .
Ini semua hanya la sementara .
Ok , da lupe da sebentar .

Tadi macam biase habis je kelas plan ke Sungei Wang , mencari sesuato . Tapi tak jumpe , haprak .
Alang2 da dekat dengan wayang , MOVIE TIME ! tengok ah movie Ngorat yang baru keluar to .

Sory to say la ehh Aaron Aziz , cerita to mengarut sangat . sumpah gile bosan . Tengok pon sebab de Aaron Azizi . Bile da setengah jalan , rase nak keluar je daripada wayang to .
Ekkkk , aku pernah alami situasi macam nie . Mase to tengok Toyol dekat Klcc . Lagi la cerita bodoh . Arghhhh . Tak suke tengok wayanggg *bajet sebab duet da habis*
Sinopsis Ngorat
Ngorat mengisahkan Ijam, merupakan Seorang Jejaka yang kurang bernasib baik dalam mencari pasangan sehinggalah dia Bertemu dengan Arjuna Cinta yang menjanjikannya Boleh Bertemu jodoh dalam 30 hari sekiranya Ijam menurut Petua-Petua yang diberikan. Tapi apabila Petua-Petua yang diberi tidak menunjukkan hasil, malah membahayakan Persahabatan Ijoe dengan teman baiknya, Kira, Ijam harus mencari kekuatan untuk memilih sama ada untuk terus mendengar Petua Cinta Arjuna atau persahabatannya dengan Kira akan putus buat selama-lamanya


LOCATION : MD Times Square .

Cheese Burger :)
Dekat MD pon sempat aku dok touch up lagi .
See , aku memang bukan jenis yang malu2 . Tapi de orang kate aku gedik .
Memang aku gedik pon . So , what ? Aku tak kesah pon .
nie pakai blusher malu2 nie . hahahaa .
Gambar ditangkap secara mencuri :p Opsss , sory nenek .
ehemmmm .
Zam kat gambar nie aku nampak kurus . HAHAHA .
Bute mata si zam nie .
Rase macam tak leh nak tidur aje dengan situasi macam nie
ape nak buat yerk ?