Thursday, November 22, 2012

Berjimba di Genting Highlands #part 4


Assalamualaikum .
Ehhh , kalau nampak je picture atas to yang pakai shawl purple berbaju hitam , makna nye nak update pasal Genting Highland la nie yerk .

Maksud nie da part ke 4 la kan .
Bile la nak habis update pasal ke Genting Highland nie yerk . Sure da jemukan asyik update pasal nie je . Macam tak de topik je .
Actually , aku pon da naik bosan dok update pasal nie je . Tapi misi perlu di habiskan dulu .
Jangan buat kerja separuh jalan yerk . tak mau tak mau .

kali nie agak panjang da banyak sangat gambar sebab nak habiskan update pasal main dalam theme park nie .
So , ulang sekali lagi , gmbar agak banyak yerk .

Part yang ke 4 nie , da masok theme park .
Kalau nak tengok part yang lain tekan sini je ehh . #Part 1 , #Part 2 and #Part 3 .


LOCATION : Genting Highlands
DATE :  8. 11. 2012
( part 4 )

bukti yerk da berada di Genting .
Sampai je Genting , terus main boating nie .
1. Boating .
beratur to mesti ade di Genting nie .
naik dengan Zam .
letih juga main boating nie .
Lenguh kaki aku dok kayuh , tak sampai 15 minit main boating nie . Aku and Zam give up sebab tak pandai kawal boat to .
2. spinner atau aku panggil buaian pusing .
Gambar tak de main benda alah nie . Lepas bis je main benda nie , terus kepala penng gile . tapi syok gile la rase cam terbang je . enjoy !
3. Tea cup atau cawan pusing .
da pening main buaian pusing , main lagi cawan pusing .
da pening kepala , masing2 nak rehat and lepak dulu .
Jalan2 dulu , bersnap sana sini .
 ehehem ehem ehemmm . sakit tekak pulak , hahaha :p
pon pon pon .
Da puas bergambar kan . 
Ok , time tok bermain lagi .
4. Pirate Ship .
Time main nie pon tak de gambar jugak . Main Pirate Ship nie kan rase jantung macam tak de je . Agak menakotkan jugak . Bile habis je main , Zam terus rase nak muntah la . Kesian Zam kena paksa dengan aku je , sory 
 5. sungai rejang Flume Ride .
My fav 
 nie time menunggu nie . agak ramai orang , so kena la bersabar dan menunggu .
 aku duduk yang paling depan dan aku yang paling terok basah .
Selamat pakai baju hitam kalau tak . Serusly seronok gile , aku menjerit sampzi naik serak suara .
Nak je main lagi tapi dorang to la kecoh pasal basah :( 
lepas da basah , perot pon lapar .
makan KFC dulu .
6. Flying jumbo .
 opsss , salah orang nie . yang bawah nie baru betol yerk . hehehe .
bff ♥ 
7. Pirate train .
Ruma hantu yang tak takot . tapi time aku and Zam  masok , sebenarnya kite orang takot tapi beranikan diri je .
8. Grand Prix Fun Kart .
Nie aku and Zam tak main sebab tak reti nak bawak . Tapi aku and Zam pergi main benda lain .
9. Matahari .
Aku and Zam main nie sementara yang lain main Grand Prix Fun Kart .
tiga kali juga benda nie berpusing , bile berada kata ats dan berhenti rase agak cuak sebab tinggi oii .
10. Spae Shot .
Nie aku , Zam and Adib tak berani main . Nak main tapi rase takot jugak . Ain , ainin and wasida gile berani main benda alah nie . 
So , de sepuluh aje la permainan yang kami main .

Penadnye update . Tapi nie tak habis lagi yerk .
Time nak balik de jugak bergambar sana sini . Nak update sekali terlalu banyak pulak kan .
So , last part 5 nie la nanti .

I'm tired and sekarang sangat2 dalam di lema .
K la , to je la yerk . Assalamualaikum .