Thursday, January 24, 2013

BFF♥



Assalamualaikum , yeyeyee . Dapat jugak update blog .
Nak sangat update blog tapi tak tahu nak update pasai ape . Tapi tadi dapat idea nak update pasal ape :D
Entry nie khas buat BBF saya , Zamhafida ♥ Yeahhh , khas untuk awak Cik Mek Molek :p
Jangan mara ehh . Bukan senang nak update pasal kau nie Zam . hahah .

Tapi pasai ape eh saya update nie ?
Jeng jeng jeng ,
Acctualy , saya nak bagi tahu yang BBf saya nie da berpunya . Ehemm ehemmm .
Tak sangka da dia berpunya , sungguh beruntung sape yang jadi pakwe die . First time die couple , so berharap sangat la akan kekal sampai kahwin laa senang. Ingat , aku tetap akan jadi pengapit kau kan ? haha .
So , harap maklum la yerk . Borang tok Zam semua da habis da . Da tutup da . Hahaha .


Dan saya bila lagi yerk ? Hahaha .
Menunggu Prince Charming la kate kan . hahaha 
Bak kata Zam mane tahu yang datang naik kuda . ehh ada lagi ke yang datang naik kuda seperti Snow White ? hahha :p datang naik LRT pon boleh . haha
Takpe , saya pulak teman Zam berdating pulak . Dulu Zam yang selalu teman saya berdating , so sekarang saya pulak .
Hidup kan bagaikan roda , sekejap kite di atas , sekejap kite di bawah *tetibe*



Di renjis renjis di pilis 
Di tepungi lah tawar 
Hai beras kunyit di tabur 
Disiram si air mawar

Duduk muda sejoli 
Atas pelamin berseri 
Dihias intan baiduri 
Sebagai raja sehari .


Hey Adib , please take care carefully Zam yerk .
Buat hal , siap la kena humban dekat gaung dengan aku . Nampak nie *tunjuk penumbuk* , jangan memain yerk . Sekali kena , sure patah gigi depan to .
Bahagia Zam , aku pon turut bahagia . I'm trust you Adib .
So , jaga Zam sebaik mungkin !


Hey BFF , harap kau tak lupekan aku yerk even kau da de BF . hahaha .
Aku mane la ade sape sekarang nie *ayat merajuk :p*. Ade kau , ade family sahaja . uwaaaaaaaaaaa . macam ayat kau nak kahwin aje kan , padahal baru je bercouple . hahhahaa . Kawan tetap kawan kan ? ehem ehem , sayang awakkk *tutup muka*