Monday, January 28, 2013

GM ~~~




Assalamualaikummmmm . Sure da ramai yang membute da kan ? Ada yang da bermimpi indah , ade yang bermimpi tak indah , ekkk , ade yang mimpikan saya tak  ? haha .

Dan aku pulak wakto cam nie , 3.07am , masih sebuk nak update blog .
Yelaaa , tido petang bukan main lame lagi kan to yang bile malam tak leh tido . Da macam burung hantu da nie . Mata pon da macam panda . hmmm .
Tengok gambar atas to , bukan main besor lagi eyebag panda to . uwaaaaaaaaaaa .

Bile nak kerja nie wanie oiii . Pemalas .
Ingat lepas akak merisik , nak cari kerja bulan 2 nie . Tapi petengahan bulan 2 akak bertunang pulak . Kalau tunda bulan 3 , akhir bulan 3 achik pulak kawin . Aiyyoyoyoyo .
Ma cakap tak payah kerja , duduk ruma aje . tunggu degree tapikan badan nie ha makin membesar kalau duduk ruma saja .
Ini tidak adil , tidak adil bagiku . lalalalalalalalala
Sabar yerk Zam , bulan 2 kite cari kerja tau . Promissss .

Semalam , Sabtu . Teman akak pergi GM cari goodies untuk majlis pertunangan akak .
Pagi2 lagi da kuaq ruma dengan tak cukup tido , teman la jugak . Sayang akak punye pasal kan .

See .

GM bukan nye besar sangat pon kan . ade 7 tingkat . Tapi yang buat aku pening sebab kedudukan kedai dia macam dalam bulatan .
Kena pusingggg bulatan yang kecil to .
Dengan Akak aku yang tak tahu nak bagi ape , dok pusing2 dulu . Pasto tunggu die dok berpikir . Ekkk . lame . Daripada pukul 10 sampai pukul 2 laaa .

Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii .

 Saya dapat nie :D
Terima kasih akakkkk 
Ini bukan saya punya , tapi saja letak nak eksyen :p
Akak belikan untuk ma 


Kalau pergi GM nie , kena beli barang secara borong .
Mane boleh nak beli barang dengan kuantiti 1 sahaja , paling banyak pon 6 enam barang , baru boleh dapat harga yang murahh .
Tapi kalau bandingkan harga kat luar dengan harga kat GM nie , GM punye harga lagi murahh .
So , nak bershopping dengan harga yang murah serta nak memborong boleh laa korang pergi GM kat jalan chowkit to .
Promoter GM yang tak bergaji . huh

Lepas pergi GM terus ke Bukit Beruntung sepupu kahwin .
Da la datang lambat , dalam pukul 3 cam to . GM punye pasal laa nie .
Tukar baju pon tergesa2 dalam kereta .

Hmm . Da dua hari saya tak bertweet , entah laaa malas pulak nak bertweet .
Tunggu mood datang balik baru bertweet . 
Ada dengar lagu kat blog saya nie ? lagu nie aku selalu dengar sebelum tido . 
Kekadang to 5 atau 6 kali ulang dengar . Ade mase dengar sambil menangis , felling lebih laa katekan . 

Ekkk . banyak pulak aku menaip nie . Ok laaa nak tido sudaaa .
Pagi nanti abah ajak g Titiwangsa tapi entah jadi atau tak laaa .
Take care awak semua . Assalamulaikum .

I miss you .
Really I miss you .