Wednesday, April 10, 2013

Tasik Perdana with Ma Abah ♥



Assalamualaikum . Puasnye tido tengah hari sampai ke malam dan sekarang da tak boleh tido . Jadi la jaga kat rumah nie .
Blog saya sudah private tapi hanya readers saja yang boleh baca . Ingatkan nak private terus tapi bile pikirkan sebaiknye tak jadi . Biar la private cam gini saja .

Semalam la kan , ajak Abah denga Ma pergi Tasik Perdana . Da la dengan tak tido , aku dok ngajak Ma Abah ke Tasik Perdana . Semangat nak jogging , cakap nak kuruskan . Hahaha .
Ape ? nak kurus ? Ok , nie lawak . Wanie nak kurus ? Wanie nak diet ? hahahaha . Sile gelak .

Dengan kepakaran mengingat jalan , aku la yang dok tunjuk jalan nak ke Tasik Perdana tu .
Daripada rumah nak ke Tasik Perdana tu , aku memang ingat da jalan nak ke sana , da save dalam ingatan nie ha . Tempat aku dating dulu tu . Jejalan dengan BF dengan suasana yang tenang tapi dulu laaa k .
Sekarang , pergi dengan Ma Abah aje laa , My everything tu 

Bile da lame tak jogging , pasto terus jogging tadi . Sekarang kaki da sakit , da lenguh , urat urat da menenggang woiiiii .
Tu la , nampak sangat da lame badan nie tak bersenam . asyik bersenam atas katil aje , asyik jari jemari aje yang dok bersenam dengan menaip , mane la badan tak cam tong beras kan .
Hamboiiii . 




LOCATION : Tasik Perdana .
DATE : 9 April 2013




♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Ma Abah , Terima kasih  selalu ade untuk orang , selalu dengar masalah orang , jaga orang dari kecil sampai besar , jaga orang time sakit , bagi orang makan minum pakaian , sentiasa sabar dengan peragai orang , Ma Abah , terima kasih untuk segala galanya .
Ma Abah la segela galanya untuk orang .
Hidup orang , kekasih orang , buah hati orang , kawan orang , My everything 

Ya Allah ,
Kau kasihanila mereka seperti mana mereke mengasihani aku .
Kau jagala mereke seperti mana mereke menjaga aku .
Kau lindungila mereke seperti mana mereke melindungi aku ,
Kau masuk kan la mereke ke syurga . Tempatkan la mereke di kalangan orang yang beriman .
Sesungguhnya aku teramat menyayangi mereka .
Amin .

Sayang ma abah ♥ ♥