Monday, April 8, 2013

the end .


Assalamualaikum .
Dengar tak lagu kat blog nie ? Lagu nie sedih kan :')
Dan lagu ni la dalam situasi saya .

Dulu , saya tunggu dia .
Dulu , saya selalu berharap dia akan balik pada saya .
Dulu , saya tunggu dia .
Dulu dan dulu .

Tapi sekarang , saya akan cube lupakan dia .
Tak kan berharap pada dia lagi .
Tak kan menunggu lagi dia .

Kenapa ?
Saya  da berterus terang pada dia , saya da cuba pujuk dan saya cube yang terbaik tapi dia ....................
Dia tak terima , dia kata tak ada apa lagi nak dikatakan da .

Dan , saya sedar . 
Nak setahun saya tunggu dia tak kan kembali pada saya lagi . Dua tahun atau bertahun dia tetap jugak tak kan kembali pada saya .
Saya sedar .

Terima kasih awak da berterus terang :')
Saya akan cube buang awak dalam hati nie .


Lirik Lagu Bukan Dia Tapi Aku – Judika
Berulang kali kau menyakiti
Berulang kali kau khianati
Sakit ini coba pahami
Ku punya hati bukan tuk disakiti

* Ku akui sungguh beratnya
Meninggalkanmu yang dulu pernah ada
Namun harus aku lakukan
Karena ku tahu ini yang terbaik

Ku harus pergi meninggalkan kamu
Yang telah hancurkan aku
Sakitnya, sakitnya, oh sakitnya

repeat *
reff:
Ku harus pergi meninggalkan kamu
Yang telah hancurkan aku
Sakitnya, sakitnya, oh sakitnya

Cintaku lebih besar darinya
Mestinya kau sadar itu
Bukan dia, bukan dia, tapi aku

Begitu burukkah ini
Hingga ku harus mengalah

Ku harus pergi meninggalkan kamu
Yang telah hancurkan aku
Sakitnya, sakitnya, oh sakitnya

(Cintaku) cintaku
(Lebih besar dari benciku) lebih besar dari benciku
Cukup aku yang rasakan
(Jangan dia) jangan dia
(Jangan dia) jangan dia cukup aku

(Jangan dia jangan dia) cukup aku
(Jangan dia)