Sunday, October 6, 2013

Bawal @ Selendang?



Assalamualaikum,
Update jugak blog walaupon dalam keadaan selsema yang dok meleleh, ni disebabkan kebosanan dan tak tahu da nak buatape laaa.
Enfon pon membisu, bagusla jimat bateri sikit kan, Hahaha
Hidup single memang cam gini la kan, enfon de masa memekak de mase membisu tapi banyak membisu aje laaa. Aishhhh, meh bak sini boyprengg sorang. Hahha

Okla oklaa, nampak picture kat atas tu?opcos laa picture aku tuu kan.
Yang kiri aku pakai tudung ikan bawal dan yang belah kanan aku pakai selendang panjang tu..
So, yang mane nampak aku lagi muda serta comel? Hahaha

Tah ape mimpi tah sejak kebelakangan ni aku dok jatuh hati pada tudung ikan bawal. Walaupon hanya 3 or 4 helai je kot tudung ikan bawal aku ada. Rajin pulak tu aku mengosok tudung ikan bawal sebelum keluar. Rajin tuu yang agak pelik sebab aku ni kan seorang yang agak pemalas. Kan? tengok, de je yang angguk tuu. Haishhh, sedar diri ni. Hmm
Ehhhh, Tah ape semangat pulak tuu nak ke Pasar Malam lagi nak beli tudung bawal ni. Habis la duet Ma aku dok pau nanti. Hahah
Cuma 1 je aku tak berkenan tudung bawal ni kalau depan die lembik sangat, susah nak bentuk, rosak. Aishhhh, boleh spoil mood time pakai tuu. Mood akan hilang terus la time tu, rase cam de jerawat batu dua tiga kat muka padahal tudung yang tak elok.

Tapi...........

Pakai selendang pon cool je. Angin tiup pon still cam tu gak, takde aihh dok beralih ke ape. Iron pon tak payah, dok lilit aje kat kepala. Senang.
Selalunya la aku memang pakai selendang, senang, ringkas, cepat dan mudahlaa. Cuma ada masa tu agak berpeluh peluh bila pakai selendang tapi ikot jenis selendang laa.
Kalau dok pakai selendang ni, de la orang akan dok tanya " Ehh akak camne eh nak buat tudung camtu" seriusly de orang tanya, de lak tanya time kat Pasar Malam lak tuu. Eheem eheem eheeem, kita bangga kot orang dok nak tiru kita. Hahahahaha
 
Yang berhijab tuu mane pilihan korang?






Lek ahhh, da lama tak upload picture sendiri kat blog ni.
Malam ni aku tak tahu nak buatpe, bila pejam mata je terbayang bayang lak benda yang paling aku menyesal buat dalam hidup ni. Haishhh, makin aku nak lupakan makin dok melekat kepala otak ni ha.
Haishhh, menyesal takde guna da nie, benda da jadi kan. Cuma sekarang ni sabar je la, takpe aku yakin 100% laaa yang kau akan kena balik.
Ingat, what you give you will get back, Karma.

Agoiss.