Saturday, October 5, 2013



Ya Allah, sakitnya hati ni bila da terbukti semuanya. Bila kebenaran semuanya da jelas, Ya Allah sakitnya dugaan yang Engkau beri ni ya Allah. 

Terasa betol betol diperbodohkan selama ni. memang betol aku bodoh percaya dengan lakonan kau. Percaya sebulat bulat kata kau. Percaya kan kau walaupon sebelum ni kau memang pernah menipu tapi disebabkan bodoh nya aku sebab masih percayakan kau, masih bagi peluang pada kau dan inilah yang kau beri, inilah yang kau bagi,

Susah senang aku sentiasa dengan kau, bukan niat aku nak mengunkit tapi menyesal dengan apa yang berlaku. 
Ma abah pon da kenal kau, cukup kenal. Bagi kau makan minum tidor, tapi ni balasan kau beri kat aku ?
Sungguh hebat lakonan kau hingga aku, ma abah adik semua tertipu dengan lakunan kau.
Bersungguh sungguh aku bagi kata kata semangat untuk masa depan kau, apa yang kurang aku cuba bantu. Tapi ternyata ni semuanya sia sia. 

Bukti? tak perlu aku buktikan yang kau da menipu aku sebab aku tahu dan cukup tahu yang kau tahu kau sendiri yang menipu.
Sape yang mulakan nya kau pon cukup tahu siapa kan.

Cuma aku pelik, kenapa kau taknak jujur? kenapa kau perlu buat macam ni?
Da puas da kau berlakon depan aku? da puas ?

Selama ni, kau hanya menipu aku. Kau hanya berlakon, kau hanya berpura pura tapi aku yang bodoh percayakan kau, aku yang bodoh percayakan kau, bodoh bodoh bodoh.

Apa salah aku untuk kau menipu aku macam nie? Apa salah aku ?
Apa lagi tak cukup? apa lagi kurangnya?

Jangan sesekali kau kembali, Jangan sesekali kau cari aku lagi. Yang ada hanyala kebencian yang tinggal.
Lakonan kau, aku da cukup memahami. Cukupla dengan semua ni.

Ya Allah, sesungguhnya aku berterima kasih pada Mu kerna Kau la aku tahu kebenarannya.