Tuesday, March 13, 2012

rindu sekolah :( SRT .

 

Assalamualaikum .
Eshhh , bosannye cuti sem nie , tak tahu nak buat ape lagi da . membesarkan perot , menanmbahkan lemak , buat taik mata , rutin yang sama aja :/
Tah ape pasai tibe-2 rindu sekolah . rindu nak buat kerja sekolah , rindu nak mewarna , melukis , eshhhh . rindu pulak semua to .
Dulu time form 4 and form 5 amek aliran Seni Reka Tanda (SRT) , selalu pegang pensil and pensil mewarna . melukis , mewarna , menconteng . eshhh . rindu laaa . sekarang hanya pegang highlight aje , berbeza betol -.-'
Bile da bis sekolah , amek jurusan Diploma Bisnes Information Technology , memang kelaut la kan . sekolah belajar seni , abis sekolah belajar bisnes . muka ke atas tangan ke dada -.-'
So , entry hari nak share sikit lukisan atau seni la sangat yang aku pernah buat dulu tapi kebanyakan aku punya final projek dekat cikgu . cantik kan to cikgu pegang . hahah :p silakan menjeles . hoho

Nie budak kelas aku dari form 4 and 5 . dari kelas JAYA . so memang berjaya budak-2 kelas nie .  huh
rindu nak pakai uniform biruuuuu :'(


Nie pon final projek , air brush .

mari belajar A B C D E F G H . . . . . . . . . . . . Z

nie skecth untuk kain rentang .
tapi kain rentang to tak de kat aku , cikgu pegang , nak amek tapi tak bolehhh :')
sila menagis .



 Sila lihat hujung belah kanan to , nampak ?
kalau tak nampak aku boleh bagi tahu ' BAIK ' to :DD


skecth untuk alas meja .


skecth untuk buat T-Shirt .

design nie untuk T-Shirt aku , tapi same gak T-Shirt to tak de kat aku .
dekat cikgu , uwaaaaaa :')



design cam budak-2 darjah satu aja :D sila gelak .

Eh , da graduasi . rindunyeeeee :')


Pada adik-2 yang masih bersekolah to , hargaila kerja sekolahh ehhh . siapkan la kerja sekolah to .
Bila da masuk alam ipt @ ipts nie , kerja sekolah lain sikit , dipanggil ASSIGNMENT .
arghhhh . time to sleeping . bubyee :)