Monday, December 17, 2012

Berjimba di Genting Highlands #part 5 (last)


Assalamualaikum . sot set sot set . Bunyi pe to ? To bunyi hidung aku yang tengah selsema nie ha . Bila malam aje mula la nak selsema kan .  Sot to macam bunyi tarik , set to bunyi di hembuskan . hahahah . Sekarangkan musim hujan , so cuaca memang mengundang penyakit aje la kan . so , yang lain to take care k :) 

Ehh , jap . comel kan gambar to . nampak tak bibir to senget ?
To namanya senyuman sinis . Mampu buat ? :p

Ho ho ho , balik kampung , balik kampung , hati girang .
Ohh yahhh , sok saya balik kampung . Balik mane ? balik Perak , Kuala Kangsar . Da lame tak balik kampung , tengah tak buat ape nie , ikot la balik . Bole cuci mata .
Ini asyik dok terperap aje dalam ruma , bosan ! 
Doakan perjalanan saya dan family saya selamat sampai yerk . Nak bercuti 3 hari 2 malam nie :D

Ehhh , perasan tak , part ke berjimba ke Genting Highlands tak habis lagi ? Padahal da lame gile kan . Ok , nie kire penutup la yerk .
So , nie la gambar terakhir time kat Genting to .
Nie part terakhir , #part 5 . kalau nak tengok part yang sebelum nie , boleh tekan sini yerk pakwe makwe #part 4 , #part 3 , #part 2 , #part 1 .


LOCATION : Genting Highlands
DATE : 8. 11. 2012
(part 5 , terakhir)



Time nak balik , baru hujan turun dengan lebatnya .
Perasan tak ?
Kalau daripada mula korang usha part ke Genting  nie tudung aku tak macam nie ?
nak balik , baru bertukar :D



Ok la . Cerita yang ditunggu da start . Scent of a woman .
bai , take care eh awak semua . Assalamualaikum :)